Min indkøbskurv

Luk

Handelsbetingelser

Salgs-og Leveringsbetingelser:

Priser og leveringsbetingelser opgives med forbehold for ændringer og gælder så længe lager haves. Alle priser er opgivet inkl. moms, men eksklusive leveringsomkostninger, som afholdes for kundens regning. Varer sendes med GLS til privatadresse eller GLS pakkeshop efter eget valg, men der kan efter aftale også afhentes hos Yoshiya. Kontakt os for at aftale afhenting ved at sende en besked på Messenger via vores Facebook-side eller skriv en mail til info@yoshiya.dk.

Bestilte varer, som ikke kan leveres fra lager, tages i restordre med samme forbehold som nævnt ovenfor. Restordrer leveres normalt senest 5-10 hverdage efter bestilling, og er dette ikke muligt, vil du blive kontaktet af Yoshiya med alternative muligheder. Leveringen ledsages af en følgeseddel, mens faktura fremsendes separat på e-mail. Yoshiya vil altid bestræbe sig på at overholde en aftalt leveringstid, og ordrer bestilt inden midnat afsendes med GLS eller kan afhentes den følgende hverdag. Enhver ordre må modtages med forbehold for forsinkelse eller svigtende levering, som skyldes force majeure eller andre forhold uden for vor kontrol. Med mindre anden aftale er truffet, bestemmer Yoshiya hvilket transportmiddel der skal benyttes. Enhver forsendelse sker for køberens regning og risiko, uanset om Yoshiya betaler fragten eller ej, og uanset hvilket transportmiddel der benyttes. En evt. transportforsikring tegnes kun efter kundens udtrykkelige ønske og i så fald for dennes regning. Ordrer kan leveres til GLS pakkeshop efter eget valg for 39 kr eller til privatadresse for 69 kr. Bemærk, at GLS ikke transporterer pakker på over 20 kg, og derfor er det kun muligt at vælge fragtraterne, såfremt ordrens samlede vægt ikke overstiger 19,5 kg, da emballagen også vejer lidt. Lægges der varer i kurven, som i alt vejer mere end 19,5 kg, vil det derfor ikke være muligt at vælge andet end afhentning hos Yoshiya ved checkout. Det er naturligvis muligt i stedet at lægge mere end én ordre og få dem sendt, så længe hver enkelt ordre ikke overskrider vægtgrænsen.

Frostvarer kan sendes, men kan ikke holdes frosne under transporten, da Yoshiya ikke har mulighed for at pakke varerne med tøris. Varer, der sendes med GLS, vil derfor tø op undervejs, men de fleste frostvarer holder sig fint i køleskabet efter modtagelse - dog med reduceret holdbarhed, og de må naturligvis ikke nedfryses igen. Enkelte varer fraråder vi dog kraftigt at sende med posten, da de vil blive ødelagt - det inkluderer Mochi Ice, Gyoza og Ebi Fry. Såfremt Yoshiya er i besiddelse af brugte termokasser, kan frostvarer pakkes i disse uden ekstra beregning for kunden, men såfremt kunden vil være sikker på at få sine frostvarer sendt i termokasse, kan en sådan tilkøbes som et produkt i shoppen. Ved bestilling af frostvarer uden foregående kontakt til Yoshiya vedrørende forsendelsesmetode, forbeholder Yoshiya sig retten til at sende alle varer i almindelig emballage.

 

Betalingsbetingelser:

Med mindre andet er aftalt, trækkes fakturabeløbet fra kundens betalingskort ved bekræftelse af ordren.

 

Reklamation:

Viser det sig, at den solgte vare lider af en mangel, skal kunden, såfremt denne vil påråbe sig manglen, straks give Yoshiya meddelelse herom. Afgiver kunden ikke en sådan meddelelse inden for 3 hverdag efter modtagelse af ordren, uagtet kunden har opdaget eller burde have opdaget manglen, kan kunden ikke senere gøre manglen gældende. Er varen beskadiget, skal henvendelsen rettes til GLS, såfremt de har leveret pakken. Drejer det sig om modtagelse af forkert vare, sørger Yoshiya for at fremsende den korrekte vare og vil kun i nogle tilfælde bede om at få returneret den forkerte vare. I så fald vil Yoshiya dække transportomkostningerne for returfragten. Kunden bedes benytte samme emballage til returforsendelse, som varen ankom i, hvis den skal returneres.

 

Returnering:

Varer tages kun retur, hvor særlige forhold gør sig gældende, dog senest 8 dage efter modtagelsen, og kun efter forudgående aftale. Da der er tale om fødevarer, vil det normalt ikke være muligt at returnere varer, da Yoshiya skal være garant for en ubrudt forsyningskæde, så kunderne kan være sikre på at modtage produkter af den forventede kvalitet. Ved returnering skal køber opgive følgeseddel- eller fakturanummer samt dato for varens levering. Returnering sker for købers regning og risiko.

Danmarks laveste priser!

Læs mere

Fragt fra kun 39 kr!

Læs mere

Lokal afhentning mulig!

Læs mere

Rigtige japanske fødevarer!

Læs mere