Her kommer en nem og hurtig opskrift på en snack, der egner sig fortrinligt til lidt eftermiddagshygge med f.eks. en kop grøn te eller kaffe. Der skal bruges:
100 gr Kimura Usagi Shiratamako
50 gr revet parmesanost
60 ml sødmælk
1 æg

Bland først shiratamako og parmesanost i en skål:

Tilsæt mælken lidt efter lidt under omrøring:

Pisk ægget godt:

Bland det sammen med de øvrige ingredienser og ælt dejen til den er glat:

Pak den ind i folie og læg den i køleskabet i ca. en time:

Når den er afkølet, forvarmes ovnen til 190 grader (traditionel ovn), og dejen lægges på et skærebrædt og deles i 12 lige store stykker:

Form dem til små boller og læg dem på en bageplade med bagepapir:

Bag dem i ovnen i 20 minutter, og så er de klar til at spise. Velbekomme!
